avatare amuzanteCele mai originale mesaje amuzante noi. Aici gasesti o colectie intreaga de mesaje amuzante noi pentru prieteni, pentru persoana iubita, pentru cei dragi. Daca nu ai inspiratie te poti folosi de mesaje amuzante pentru a pune un zambet pe buzele celorlalti. Mesaje amuzante pe placul tau, le poti folosi si ca status pe mess, forumuri sau alte site-uri. Imparte un zambet cu ceilalti prin intermediul acestor mesaje noi amuzante. Nu ezita sa te folosesti de aceste mesaje de ras originale:

*Fac destule exercitii, fortez norocu zilnic :)
*O partida de sex esuata e mai buna decat o zi buna la scoala.
*Nu lasa mintea unui barbat sa se plimbe, e prea mica pentru a putea fi lasata pe cont propriu.
*Eu si prietena mea suntem perfecti unul pentru celalalt, ea ma iubeste pe mine si eu ma iubesc pe mine.
*Unei femei ii place sa aiba patru animale in casa: un jaguar in fata portii, o vulpe in dulap, un taur in pat, si un cap sec care sa plateasca pentru toate astea.
*Sti care e asemanarea dintre dinozauri si fete decente? Nici una nu exista.
*Vesti bune! O noua metoda de a trimite saruturi prietenei tale. Suna si comanda un sarut. Il voi livra personal.
Mesaje amuzante NOI si originale, pentru a vedea continuarea click pe "Citeste mai departe".
Part 2
Cele mai noi mesaje amuzante pentru tine:
*Care e diferenta dintre nevasta si vecina nevestei? Nevasta e ciocolata, o poti avea oricand. *Vecina este ca si inghetata, o manci rapid.
*Hei am nevoie de o favoare. Fa-ti o poza si trimite-mi-o. Ma joc carti si am nevoie de un pacalici.
*Hei prietene nu uita ca fara prostie nu poate exista inteligenta, ca fara uratenie nu poate exista frumusete asa ca pana la urma lumea are nevoie de tine!
*In momentul acesta 10 milioane de oameni fac sex, 5 milioane beau cafea, 100 de milioane de oameni dorm si un prost citeste acest mesaj.
*Vreau sa te vad neaparat, vreau sa vorbim serios, dar nu pot ajunge la tine, portarul asta imi cere bilet ca sa intru la zoo.
Aici se incheie colectia de mesaje amuzante. Imparte-le cui merita. :)

Articole similare:



0 comments:

Trimiteți un comentariu